[rosedu-general] configurare openvz

Cristian Bercaru cristianbercaru.of at gmail.com
Fri Feb 1 11:54:42 EET 2013

On 2/1/2013 12:15 AM, Alexandru Juncu wrote:

> Nu cred că poți să le conectzi direct back-to-back, dar poți să faci
> interfețe virtuale (veth) pe care, pe mașina fizică să le bagi în
> bridge.
> br0: veth100.0 + veth200.0
> br1: veth100.1 + veth200.1
>
> Should work :-?

Când am făcut eu RL, în laborator interfețele de la containerele
virtuale erau conectate între ele ca aici [1].
Adică eth1 al lui VEID 100 cu eth1 al lui VEID 101.
De fapt, pe asta m-am bazat atunci când am vrut să conectez interfețe
back-to-back în openvz.

[1] http://elf.cs.pub.ro/rl/2010-2011/_media/rl-topo-x.png?cache=

Cristian Bercaru