[rosedu-general] Open Data - propuneri pentru Ministerul Educatiei

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Fri Dec 20 23:41:38 EET 2013

2013/12/8 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:
> Am trimis o solicitare publica la MEN prin platforma nuvasuparati.info
> in care solicit rezultatele evaluarii facute de catre studenti a
> cadrelor didactice din UPB.
>
> Puteti urmari schimbul de mesaje aici:
> http://nuvasuparati.info/request/rezultatele_evalurii_fcute_de_ct#outgoing-151
>
> Se pot adauga comentarii si de catre alte persoane. Asteptam raspunsul. :)

Iată că a venit și răspunsul din partea MEN pentru solicitarea de a
publica rezultatele obținute în urma prelucrării feedback-ului dat
profesorilor de către studenți:
http://nuvasuparati.info/request/rezultatele_evalurii_fcute_de_ct#incoming-170

Prin urmare, MEN mută responsabilitatea în ograda facultăților.
Propunerea mea este să depundem astfel de cereri în format _fizic_ (și
înregistrate la registratură) la mai multe facultăți din țară. Cum eu
nu aș putea să mă deplasez peste tot, mai dorește cineva să ajute?

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek