[rosedu-general] Raspberry pi pentru școli

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Wed Dec 18 15:28:37 EET 2013

----- Original Message -----

A, nu, dacă s-ar întâmpla așa ceva probabil un rpi ar costa 100€, ar fi vândut de Siveco și n-ar ajunge decât în școlile unde învață copii de miniștri. Ca să fie cu adevarat productiv ar trebui finanțat privat și să ajungă în școlile unde sunt profesori dornici să le pună în aplicare.

Dacă interesează pe cineva subiectul, am putea intra în detalii diseară, după întâlnirea de Upstream Challenge.

Andrei