[rosedu-general] CDL @ ETTI

Mihai Tiriplica tiriplica.mihai at gmail.com
Thu Dec 12 22:15:13 EET 2013

2013/12/11 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>

> cadrul
> (ETTI)

> Ne vedem joia aceasta de la ora 20:00 în EG306.

Salut,
În urma discuției de astăzi a rămas că vom organiza sigur CDL la ETTi în
semestrul
2. Deja ne-am gândit la câteva proiecte și avem în plan să acceptăm între
10 și 15
studenți. Taygun se va ocupa de căutare altor proiecte.
Responsabili cu alte activități sunt:
- Cosmin Boacă - problema pentru aplicare
- Laura - promovare
- Mihai Tiriplică - pregătire site.

Aplicarea se va face cel mai probabil prin completarea unui Google Form.

Cine vrea să ajute cu orice la organizare (inclusiv idei de proiecte) dați
un ping oricând :).

Mulțumesc,
--
Mihai Tiriplică