[rosedu-general] Prezentare Google Summer of Code

Alex Marin alex.marin89 at gmail.com
Thu Dec 12 10:49:47 EET 2013

2013/12/12 Marius Coțofană <marius.coto at gmail.com>

> ww.rosedu.org are o pagina dedicata [0] studentilor care au participat la
> GSoC,
> alaturi de o adresa de email si un link catre proposal. Propun sa completam
> (modificati voi + pull request sau imi trimiteti mie datele) pagina astfel
> incat
> sa fie un loc centralizat, pe care studentii sa il poata accesa usor.
>
> [0] - http://rosedu.org/gsoc/

Salut,

Poti sa adaugi si aplicatiile astea 2 ale mele, tin minte ca am investit
ceva timp
in ele si cred ca ar fi destul de utile. [1] este pentru phpMyAdmin - 2012,
iar
[2] pentru Joomla! - 2013. Ca mail de contact poti trece alex.ukf at gmail.com.

[1] https://docs.google.com/file/d/0B1MNvRvj91thbDJEQ1FVUnNJMTg/edit?pli=1
[2] https://docs.google.com/file/d/0B1MNvRvj91thOGl1ZUFSaUdEaFU/edit?pli=1