[rosedu-general] GSoC, Romania si UPB: UPB pe locul 2 in lume

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Aug 29 23:36:00 EEST 2013

Tudorica Constantin-Alexandru <tudalex at gmail.com> writes:

> Avem o lista pe undeva cu fiecare student din UPB la ce proiect a
> participat si cum poate fi contactat? Ma gandesc ca poate ar ajuta pe
> cei ce doresc sa aplice in anii urmatori.

Aici este o parte din listă[1] și aici sunt strânse informații[2]. Putem
să vedem în fiecare an cine a fost din România și să vedem cine e de la
noi din facultate. Google nu oferă informații despre ce student vine de
unde și de la ce universitate; e partea din politica de privacy.

Există și un grup intern care însă nu prea e utilizat[3].

Eu am obținut informații de pe Internet, dar nu sunt direct
legat la GSoC. Cred că este cel mai nimerit ca 2-3 persoane care au
participat/participă la GSoC să preia responsabilitatea promovării
continue a GSoC: evenimente de promovare, sfaturi, colectare
informații. Voluntari?

[1] http://rosedu.org/gsoc/
[2] https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0Ah_bxR-luXRzdExhZlQwcm82VldrZ2E2eWw1UFkxVnc#gid=0
(accesibil doar intern ROSEdu)