[rosedu-general] GSoC, Romania si UPB: UPB pe locul 2 in lume

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Aug 29 19:27:13 EEST 2013

Salutare!

Cu ajutorul vostru am definitivat slide-urile despre GSoC pentru
"Informatica la Castel"[1][2]. Prezentarea a mers foarte bine și cred că am
convins pe cât mai mulți elevi de acolo să aibă în vedere GSoC când vor
fi studenți.

UPB și România au rezultate foarte bune (aș pune de excepție) la
participarea la GSoC. Actualmente, UPB este pe locul 2 în lume în
ansamblu, cu 100 de studenți participanți, iar România este probabil în
top 10 în ansamblu cu 254 de studenți participanți – în 9 ediții GSoC.

Rezultate susținute și de implicarea ROSEdu și a participanților GSoC în
anii următori: mentori la CDL, prezentări la CDL, prezentări în
facultate, sfaturi, programul RSoC etc.

Adresez mulțumiri și felicit pe toți cei implicați în Google Summer of
Code și încurajez la susținerea nivelului excelent de participare în
edițiile viitoare. La mai mare!

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/presentation/d/1b1-MhwGmks3cKMubHiOyz3hD-BRexy6duecN0wsk_u0/edit#slide=id.p
[2] https://docs.google.com/a/rosedu.org/presentation/d/1fYcRscd3Sxg35fy6UlwjOp_yE5eLdX6jE1l-cnZnMh8/edit#slide=id.p