[rosedu-general] [Biknic Day]: biking + picnic - sâmbătă, 24 august 2013

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Fri Aug 23 17:37:36 EEST 2013

2013/8/20 Gina Dobrescu <gina at rosedu.org>:
> Salutare,
>
> Din dorința de a petrece weekendul un pic diferit, eu și Laura ne-am gândit
> că ar fi frumos să petrecem ziua de sâmbătă în Parcul Herăstrău. Ne plimbăm
> cu biciletele(putem închiria de acolo), citim o carte, ne jucăm cu mingea,
> ne odihnim,
> +picnic.
>
> Am făcut un doodle[1], sunteți bineveniți toți cei care sunteți interesați.
> :)
>
> PS: Nu uitați să luați cu voi o păturică. :)
>
> [1] - http://doodle.com/fr6vd6wykmhwmg83#table

Deci rămâne duminică de la ora 11:00, la intrarea din Piata Charles de
Gaulle, din Herăstrău (metrou Aviatorilor). E acolo centru de
închiriere biciclete. Propun ora 10:20 pentru cei care pleacă din
Regie (dar să ne anunțe pe mine și pe Gina).

Nu uitați păturică. :)

Cine mai vine să se adauge în doodle, ca să știm după cine ne uităm.

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek