[rosedu-general] [Important] Decommission old rosedu.org sites

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Fri Aug 16 19:26:53 EEST 2013

2013/8/1 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Two weeks notice for this.
>
> git.rosedu.org e cam migrat, deci doar projects.rosedu.org e
> important. Cine a fost responsabil pe proiecte acolo, este rugat să
> mute conținutul. În special CDL, RSoC, WoUSO.

Am închis vhost-urile pentru git și projects și am adăugat un redirect
spre github/rosedu.
În caz că vă aduceți aminte că ați uitat ceva pe redmine, pot reactiva vhost-ul.

Am redirectat și niște subdomenii antice (gen wiki. și dev. care erau
instanța de Trac și svn.) spre același loc. Dar sunt surdomenii care
pot fi reciclate pentru alte proiecte.