[rosedu-general] ROSEdu Map / Places / Whatever

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Aug 14 18:33:52 EEST 2013

Salutare,

Am găsit asta [1] Și mi-am amintit de un proiect mai vechi ROSEdu în care
să punem pe o hartă unde am ajuns + o poză cu noi.

E o aplicație de js care citește de pe un google spreadsheet (and we love
google spreadsheets) și afișează infographics. Printre widgeturi există și
o hartă. Am putea face ceva asemănător cu ce e aici [2].

Cât timp toată lumea ar completa în spreadsheet unde a fost împreună cu
coordonatele + un url la poză ar ieși super tare.

Tabelul ar arăta așa
Cine  Unde Coordonate Url Poza

What do you think about it?
Mihai