[rosedu-general] Tech Talks

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sat Aug 3 20:03:10 EEST 2013

Salut!

1) În încercarea de a elimina sau aduce la zi site-urile ROSEdu
neîntreținute, am ajuns la talks.rosedu.org. Resuscitarea proiectului
nu pare să fi mers, așa că voiam să îl 'arivez' ca o pagină statică
pentru vechiul conținut.
Cum trecerea la o soluție cu ceva gen Jekyll s-a dovedit un epic fail,
am încercat Google Sites de pe rosedu.org Apps. Așa că am mutat
conținutul acolo [1] (urmează să redirecționez și talks.rosedu.org
spre Google servers). Și uite-așa avem o grjja locală mai puțin.

2) Dar îmi pare cam rău că proiectul a rămas orfan. Chiar nu e nimeni
care să vrea să se ocupe de aducerea de prezentări și prezentatori
noi? Cred că sunt multe subiecte ce merită prezentate și sigur se
găsesc oameni capabili să țină prezentări tehnice.

[1] https://sites.google.com/a/rosedu.org/talks