[rosedu-general] Alegerea conducerii Comunităţii

Gabriel Voicu ping.gabi at gmail.com
Sat Apr 27 22:24:36 EEST 2013

On Apr 27, 2013, at 21:42, Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> wrote:

> 2013/4/27 Andrei Maruseac <andrei.maruseac at rosedu.org>:
>
> Andrei, sper că ai făcut o mică greșeală când te-ai exprimat cu
> "conducerea comunității"... sper din suflet că ai greșit că altfel iar
> ați luat-o pe arătură și ați dat-o pe marketing și politică and
> similar bullshit (nu de alta dar nu vreau să o bag pe aia cu șef,
> șefuț & co).
>
> Cred că ce voiai tu să zici e un job (a se citi voluntar) pentru
> cineva care să o facă pe PR person din partea Asociației către restul
> comunitătii (în nici un fel o 'poziție de conducere')... nu da alta,
> [...]

Salut Alex,

Ce a vrut sa spuna Andrei prin sintagma "conducerea comunitatii" e defapt "membrii responsabili cu poblemele administrative, legale si financiare ale organizatiei" si nu "sef, sefut & co.". Motivele folosirii acestei sintagme sunt din punctul meu de vedere:
- lipsa unui alt cuvant care sa nu duca gandul la sensul dat de tine cuvantului "conducere"
- "membrii responsabili cu poblemele administrative, legale si financiare ale organizatiei" e cam lung sa fie folosit in orice context

Sunt sigur ca niciunul dintre membrii aflati in Consiliul Director nu se vede in niciun caz ca un sef (in sensul dat de tine) ci mai degraba ca un membru (ca toti ceilalti membrii) cu o serie de responsabilitati in plus.

Gabi