[rosedu-general] Tricouri ROSEdu (was "Salut")

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Mon Apr 22 16:49:30 EEST 2013

În data de 22 aprilie 2013, 04:53, Laura Mihaela Vasilescu <
laura.vasilescu at rosedu.org> a scris:

> Conform documentului, nu au adus banii pentru tricouri următorii:
> * Alex Morega
> * Camelia Groza
> * Claudia Călinescu
> * Flavius Anton
> * Mihai Tiriplică
> * Sirbu Nicolae Cezar
> * Marius Coțofana
> * Edmond Manaloiu
> * Andrei Duma
> * Daniel Băluță
> * Vicențiu Ciorbaru
> * Alina Vlăduțu
>
> Laura

Cu Alina am vorbit eu pentru ca a fost o neintelegere pentru tricoul ei.
Alina cum ramane ? Ei mi-au zis ca au doua tricouri Albastru 15 Polo Dama
in documentul final. Le zic sa si-l bage undeva pe al doilea sau il iei (
primul fiind al Cameliei parca ) ?

@Vicentiu : Crezi ca te descurci cu 40 si ceva de tricouri ? Pot veni cu
tine daca nu ... Maine dupa ora 14 sunt gata cica.

@Laura poti da de Razvan Ghitulete ? Pentru ca : "Singura mica problema
este ca la Razvan Ghitulete care are 2 tricouri polo marime M, culori
albastru 05 si verde 16- am descoperit ca tricoul este defect la culoarea
albastru 05 si am facut suplimentar marimea S si L (acum va alegel el ce
marime doreste din cele doua) ".
--
Oprea Matei