[rosedu-general] Propunere de parteneriat - Ateliere Fara Frontiere

Mihai Neacsu mihai.mneacsu at gmail.com
Thu Apr 18 21:33:27 EEST 2013

> Mihai, sa-mi spui te rog daca am uitat ceva.

Nop, it's all there.

Ei intentioneaza sa puna cate 7-8 calculatoare sa faca instalarea
distributiei in paralel, si am impresia ca numarul total e de ordinul
sutelor. E vorba de oameni care n-au lucrat vreodata cu calculatoare si de
asta tin sa fie a one button installation. Calculatoarele sunt depasite, de
aceea firmele sunt fortate/nevoite sa renunte la ele, recicleze. Am vazut
unele cu sticker de Celeron pe ele, dar cum a mentionat si Gabi, ne-au
asigurat ca hdd-ul  va avea minim 40gb. Si mie mi s-a parut buna solutia cu
folosirea unei imagini si partitionarea prin ceva in genul asta:

http://andrey.mikhalchuk.com/2008/02/12/how-to-automate-fdisk.html