[rosedu-general] Campanie 2% și donații

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Apr 18 17:30:34 EEST 2013

2013/4/7 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:
> Am schimbat cover photo pe facebook și google+ pentru a încuraja
> oamenii să direcționeze 2% spre Asociația ROSEdu și să încurajăm
> mecanismul de donații. :)
>
> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=511039012291470
> https://plus.google.com/b/114233516141809762907/114233516141809762907/posts

Hello!

Ați vorbit cu părinți/prieteni/rude despre direcționarea 2%? :)

E o perioadă destul de importantă în care trebuie să ne mobilizăm
pentru a putea strânge aceste fonduri. Genul acesta de fonduri (care
nu sunt direcționate către un proiect anume) sunt extrem de utile
deoarece acoperă costurile birocratice (contabil, avocat), dar pot fi
folosite și pentru a suplimenta "bugete" atunci când nu putem să găsim
firme care să ne ajute.

Prin urmare vă rog să dați share/like la poza de mai sus pe
Facebook/Google+ pentru ca mesajul nostru să ajungă la cât mai multe
persoane.

Vă reamintesc că pe parcursul întregului an există și mecanismul de a
dona direct bani în cont, așa cum este specificat și pe site [1].

[1] http://rosedu.org/donations

Laura