[rosedu-general] Fwd: Restart în Educație - baza de date

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Tue Apr 16 13:25:23 EEST 2013

Bună!

Acum ceva timp am fost la întâlnirile comunității Restart în Educație
(cei care au făcut și Imaginarium și neconferința despre educație,
anul trecut). Ei se întâlnesc în prezent o dată la 3 săptămâni, joi
seara, la Learning House (inițiativa este pornită într-un fel de
CROS).

Din păcate eu am curs joia / un skypecall o dată la 2 săptămâni și pe
moment nu pot să ajung la întâlniri (pentru moment), dar sunt în
legătură cu cei de acolo.

La prima întâlnire, printre altele, s-a discutat despre crearea unei
baze de date cu oamenii implicați în diverse asociații cu scop
educațional, astfel încât să putem să apelăm foarte ușor unii la
ceilalți în momentul în care avem nevoie.

Ana Răducanu este tipa care este in charge de acest lucru și a creat
un formular. Dacă doriți să fiți ușor de găsiți și vă interesează
subiectul, completați formularul de aici [1]

[1] - https://docs.google.com/forms/d/1e98gpcl8eIMWtt22O-LgqDGDi8ME9LrZ09Z2PoU_GO8/viewform

Thanks,
Laura