[rosedu-general] [Rival Ideas] Python vs Ruby - căutăm echipa Ruby

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Apr 13 07:27:43 EEST 2013

2013/4/13 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> The Haskell jokes are getting boring....

Nu era joke :) Mi-am făcut un target să fac Haskell-ul mai cunoscut.

Noi de ce nu putem face asta? Sunt grupuri de oameni la Cluj și la
Bacău care fac evenimente de Haskell. Avem oameni în țară care sunt
foarte activi pe #haskell și Hackage. Noi ce avem?

Eu sunt sigur că după ceva vreme și educație o să înceapă și de la noi
să contribuie oameni :)

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"