[rosedu-general] Propunere de parteneriat - Ateliere Fara Frontiere

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Fri Apr 12 18:42:15 EEST 2013

Salutare!

2013/2/26 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:
> Ca un rezumat, ei au calculatoare și ar vrea să-i ajutăm cu instalarea
> de Linux și programe open pe ele, urmând ca echipamentele să ajungă în
> școli :)
>
> Ideea mi se pare super și cred că am putea să-i ajutăm. Trebuie
> 'descoperite' tool-urile necesare și utile care ar putea să ajute
> elevii în școli.
>
> Întrucât voluntariatul haotic nu funcționează, aș vrea să știu dacă
> există 3-4 persoane care se pot oferi câteva ore pe săptămână pentru
> acest lucru.

> [...]

Între timp am avut o întâlnire cu Ioana și Bogdan Calapod și Andrei Erghelegiu.

Ei practic au un program prin care oferă sub concurs, calculatoare
către școli și ONG-uri. Până acum le dădeau cu Windows, dar ar vrea să
pună Linux pe ele și să găsească soluția potrivită. Aici au nevoie de
ajutorul nostru.

Ioana ne-a dat un mail deja de  10 zile (aproape) în care ne invita la
ei la sediu (ca să vedem mai concret cu ce se ocupă) și să discutăm
despre ce ar fi mai potrivit pentru nevoile asociaților și școlilor în
care distribuie calculatoarele.

Din păcate nici Andrei și nici Bogdan nu au timp să meargă.
Este cineva disponibil și interesat? Știu că se mai arătaseră persoane
interesate.

Nu ar trebui să ocupe mult timp. Practic este vorba doar despre
găsirea soluției potrivite pentru nevoile lor.

Aștept răspunsuri (preferabil cât mai repede pentru că deja mă simt
prost că nu i-am răspuns Ioanei).

Laura