[rosedu-general] [Call for help] Prima evadare

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Apr 10 11:30:22 EEST 2013

2013/4/9 Costash <costashsrc at gmail.com>:
> Păi observ că am fi deja destui pentru o echipă. Cum facem cu înscrierea?
> Până pe 15 Aprilie dacă ne înscriem, taxa e de 70 Ron de persoană. Also, o
> să avem nevoie de niște "adeverințe" că suntem membri ROSEdu.

Ping me când vă strângeți toți ca să facem adeverințe :)

Also, pentru cei care nu sunt membri oficiali ai Asociației ROSEdu, va
trebui să deveniți membri susținători :) Din punct de vedere
legislativ, nu implică niciun efort suplimentar, doar că o să fiți
înscriși pe încă o listă de discuții interne.

Laura