[rosedu-general] contracte

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Apr 7 11:41:29 EEST 2013

Alex Morega <alex at grep.ro> writes:

> Pentru alte asociații și fundații românești, sure.

Am încercat dar nu :-)

* Nu merge să uploadezi ODT.
* E complicat să le trămbălez de pe Google Drive pe calculatorul
  local, să le editez, șterg numele partenerilor.
* Nu merge să uploadez spreadsheet-uri (pentru template-uri de facturi,
  chitanțe, dispoziții de plată/încasare).
* Nu are suport pentru diacritice.
* Soluția este gândită ca una de gestiune a documentelor și semnarea
  lor, mai puțin partea cu partajare; le poți edita după ce le
  uploadezi. Pe ce avem noi, cel mai simplu le dăm cui are nevoie, sau
  le publicăm pe un site.

Poate altceva sau altădată sau altcineva care poate aloca timp sănătos
să folosească așa cum trebuie soluția.