[rosedu-general] [Call for help] Prima evadare

Costash costashsrc at gmail.com
Sat Apr 6 00:13:07 EEST 2013

2013/4/6 Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com>

> Salutare!
>
> După cum știți, în mai va avea loc "Marea evadare", un concurs de
> ciclism la care vom participa și noi (ROSEdu) cu o echipă.
>
> Echipa conține deja câțiva falnici băieți (nu ne-ar strica vreo doi în
> plus), însă ducem mare lipsă de fete :( Avem nevoie de 2-3 fete care
> să ni se alăture, conform regulamentului. Trebuie să ne înscriem în
> cursul săptămânii următoare, deci vă rugăm să ne încântați cu
> participarea voastră cât mai curând :)

Am mai dat și într-un mail anterior, zic și acum, ca să aduc aminte.
<quote>

Salutare,

S-au deschis înscrierile pentru Prima Evadare 2013 [1]. Pentru early
registration, adică până pe 31.03.2013, taxa este de 60 RON de persoană.
Pentru echipe(companii) se mai plătește încă o taxă de 100 de RON per
echipă.

Între 1 și 15 aprilie taxa e de 70, apoi 80 respectiv 90.

Cine se bagă să facem o echipă?:)

[1] http://primaevadare.ro/inscrieri/

</quote>

Din păcate a trecut 31 martie, deci acum taxa este de 70 de ron de persoană
(+ taxa per echipă). Dacă ne înscriem până la 15 aprilie ar fi super.

I'm in,

Costash.