[rosedu-general] Expoziție The Human Body - Muzeul Antipa

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Thu Apr 4 12:32:27 EEST 2013

Hello,

În perioada martie - iunie are loc la Muzeul Antipa expoziția The
Human Body [1].
Mai exact, sunt expuse corpuri umane disecate (not in a gore way!)
care oferă o perspectivă interesantă asupra corpului.
Mie mi se pare fascinantă (unul dintre puținele cazuri în care nu
folosesc acest cuvânt în mod sarcastic :P) expoziția și mă gândeam că
poate mai sunt doritori prin comunitate.
Intrarea este 40 RON (marți - vineri) sau 50 RON (sâmbătă - duminică).

Cum presupun că lumea este destul de ocupată în perioada asta, datele
din doodle [2] sunt orientative așa că vă invit să vă exprimați
opinia. :P

Thanks,
Tina

[1] http://www.antipa.ro/categories/55/pages/296