[rosedu-general] Microsoft si Akcees te invita la Career Leader 3

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Tue Apr 2 17:11:09 EEST 2013

2013/4/1 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Neața :)
>
> Well... am trăit s-o văd și pe asta. Microsoft și closed software pe o
> listă de comunitate Open Source :)

> Da. Dar și Open Source contează :)

> Bla-bla-bla :) Let the trolling begin :)
>
> PS: Nu o lua personal, reply a pornit doar din cauză că apare
> Microsoft pe listă de Open Source :) (also, formularea de început e
> prea clișeu, vorba lui Vlad :P)

/me își asumă eventualele înjurături pentru ce urmează.

Haide să fim totuși corecți. Știu destui care au (am) râs (în hohote)
de chestia asta [1]. Nu aș vrea să devenim așa.

În plus, când se postează ceva ce promovează un eveniment în care e
implicat Google (de exemplu) nu există astfel de reacții. În
realitate, Google e la fel de „non open source” ca Microsoft. Sigur,
de la Google mai primim sponsorizări.

Nu în ultimul rând, ROSEdu (din ce înțeleg eu) sprijină educația.
Anunțul era despre un eveniment de dezvoltare personală (sau ceva pe
acolo). Nu văd de ce nu e în target.

[1] https://liste.ceata.org/pipermail/ceata/2013-February/025067.html

--
Mihnea Dobrescu-Balaur