[rosedu-general] întâlnire despre open data și data journalism

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Apr 2 15:49:48 EEST 2013

(retrimis de pe lista "members"; scuze de double-post)

Salut!

Astă vară am fost parteneri ai evenimentulului "The Sponge"[0].

Unul din sponsori, Cyberghost[1], vrea să pună la dispoziție un spațiu de lucru (vreo 6 mese de lucru și o cameră de întâlniri) la Piața Victoriei. ROSEdu poate să beneficieze de spațiu în comun cu ceilalți parteneri "The Sponge".

Vineri la 18:00 o să fie o întâlnire relaxată, de brainstorming și plănuit activități viitoare, între diverși participanți la "the sponge": câțiva jurnaliști (CRJI[3], ActiveWatch[4]), persoane din comunități open source (GeoSpatial[5], Ceata[6] și alții).

Cine este interesat de open data și data journalism este binevenit. Cred că pot să iasă niște idei interesante de proiecte!

Eu o să fiu acolo. Cine mai vine?

-- Alex

[0] http://openmediachallenge.eventbrite.com/
[1] https://cyberghostvpn.com/