[rosedu-general] Linux Install Fest - Call for help

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Sep 28 00:38:33 EEST 2012

2012/9/27 Veaceslav Munteanu <slavuttici at gmail.com>

> [...]

Eu am trecut de doua luni la Linux Mint 13 cu Cinnamon (which is
Ubuntu-like) si pot confirma ca in momentul instalarii am folosit succes
"dd if=/path/to/iso of=/path/to/usb" pentru a crea USB-ul bootabil.

Pentru cei care vor sa isi instaleze Mint cu Cinnamon, daca vor exista,
trebuie sa ii avertizati ca sunt probleme cu PPPoE (de care sigur vor avea
nevoie in camin). pppoeconf PARE sa faca ce trebuie, dar conexiunea moare
dupa vreo 4 secunde si de fapt e useless. In principiu trebuie sa editati
un parametru din /etc/NetworkManager/some_config_file ("managed" trebuie sa
fie "true" in loc de "false") si apoi trebuie sa folositi varianta din Menu
a lui NetworkManager, si nu cea din System Tray pentru a introduce username
is passwd.

Din ce am citit eu cand ma chinuiam sa rezolv, bug-urile cu netul mai apar
si in alte variante de Mint 13. Other than that, eu n-am mai avut probleme
cu el.