[rosedu-general] Romanian Gentoo Operating System

Steven Cristian stefan.cristian at BEST.eu.org
Tue Sep 25 17:16:02 EEST 2012

*Reminder *pentru cine e interesat, acum avem 2 versiuni stabile si gata de
instalat.
Ca si mic detaliu tehnic reminder type: Repositoriile sunt rolling-release
iar versiunile sunt de o saptamana, deci cel mai probabil vor fi multe
actualizari de facut. Le puteti face safely.

@ LIF, nu ne putem prezenta la eveniment, dar daca doreste totusi cineva sa
tina un install pentru Rogentos, be our guests :) ne-ar bucura enorm sa
stim ca lumea e interesata de proiectul nostru.

Ceva snapshots pe www.facebook.com/RogentosLinux
Si comenzi utile + other infos: http://wiki.rogentos.ro/

Propunere personala: folositi Rigo graphical package manager cu incredere,
e superb! :D

Kind respects,
Stefan

--
Lead-Developer at Project Rogentos (Romanian Gentoo Operating System)
GNU/Linux. Based on Sabayon and Gentoo Linux, Rogentos tends to offer