[rosedu-general] [offtopic] Treats from afar

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue Sep 25 08:47:52 EEST 2012

Salut,

   Vroiam sa aduc ceva bun din US si nu stiam ce anume. Cum eu nu [prea]
mananc ciocolata, si cum ciocolata din America este cel mult la fel de buna
ca ciocolata din Romania, am decis sa aduc ceva mai pe gustul meu: carne :D.

   Am lasat pe fosta mea masa din EG106b, pentru cine are sau vrea sa isi
faca drum pe acolo, o punga de Beef Jerky[0]. Beef jerky e muschi de vita,
marinat in condimente, uscat si [in cazul celui cumparate de mine] taiat in
fasii de dimensiunea unor Tortilla Chips. Are o consistenta asemanatoare cu
a caramelelor, doar ca e carne. Mie personal imi vine greu sa ma opresc
pana nu termin toata punga.

   Enjoy :-),
      Adrian Sc.

[0] - http://en.wikipedia.org/wiki/Beef_jerky