[rosedu-general] Capture The Flag

Lucian Cojocar cojocar at rosedu.org
Thu Sep 20 12:32:53 EEST 2012

On 09/20/2012 08:34 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> Sounds cool. Eu m-aș băga. Putem forma o echipă din membri în diverse
> zone? Adică să fii și tu, poate alții din Olanda, și noi?
>
> Cum te prinzi că sunt astfel de competiții? Primești mail-uri?

Eu sunt abonat la calendarul asta: http://captf.com/calendar/

Da, echipa poate fi din mai multe zone, intrucat totul o sa se
desfasoare online, cel putin in etapele de inceput. Eu nu sunt sigur ca
voi participa, dar in perioada aia, poate ne intalnim pe irc sa schimbam
idei -- mai am o alta echipa cu care sunt inscris deja -- dar nu stiu
daca voi avea timp.

Pentru inceput, recomand o atitudine relaxata :P -- mai ales ca nu stiu
cu ce va fi CTF-ul, e posibil sa-l urati cu pasiune, poate o fi doar
web-based. Prin atitudine relaxata, inteleg sa aveti un canal de irc si
un wiki, unde sa ziceti ce faceti, ca sa nu lucrati la acelasi
challenge-uri. Daca vi se pare plictisitor puteti oricand sa va opriti
-- chiar nu conteaza.

Lucian