[rosedu-general] [techblog] Articol despre SSH

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sat Sep 8 23:26:23 EEST 2012

On 9/8/2012 11:18 PM, Silviu Popescu wrote:
> Salut,
>
> Dupa mai multe remindere de la MM (mersi) am scris un articol
> introductiv despre SSH.[1]
> Please review.
>
> [1] http://rosedu.github.com/techblog/intro-to-ssh.html

Citind primele linii ale acestui articol mi-am adus aminte de
laboratorul de USO, cel despre SSH. Mă gândeam să promovăm techblog la
cursurile de USO, ceva mai mult, adică link pe slide, poate să spună
proful câteva vorbe despre ce poate găsi acolo. Mai ales că majoritatea
articolelor sunt strâns legate de Linux, programare în C (+
compilatoare), etc.

Techblog mi-ar fi prins extrem de bine în anul I (adică ar avea un
impact mai mare decât dacă l-aș fi citit acum).

--
Răzvan Botea