[rosedu-general] [consiliu] Cum/dacă ROSEdu promovează anunțuri de job-uri

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Sep 5 15:38:25 EEST 2012

Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> writes:
> Err.... există lista de offtopic pentru așaceva.

Așa ceva nu este off topic. Este o firmă cu care colaborăm care poate
oferi poziții în domeniu de interes. Dacă o firmă oferă susținere,
consider că este bine să promovăm unele poziții de interes comunității.

> De asemenea, rosedu-general nu e moderat sau restricționat, deci
> oricum oricine poate posta chestii gen anunturi.

Putem face o adresă announce at rosedu.org sau ceva în genul ăsta care să
fie bounced pe rosedu-general. Bounce-ul este tot timpul moderat și o
persoană sau mai multe vor permite accesul sau nu al anumitor
oferte. Ceva similar întâmplă și pe RLUG și cred că e un model bun.

De principiu, va fi vorba de companii cu care noi avem legături și de
poziții legate de lumea open source, deci nu vom da drumul la "țeavă" ca
să transformăm în spam. Dacă facem asta nu obține beneficiu nici firma,
nici noi.