[rosedu-general] Site-uri/materiale ROSEdu și copyright

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sat Oct 27 15:44:40 EEST 2012

Salut!

Aș vrea să atrag atenția pe o chestie. Mai toate site-urile *.rosedu
folosesc dokuwiki... și tot a fost duplicat un template dokuwiki care
are în footer © 20xy ROSEdu și Facultatea de Automatică și
Calculatoare (sau UPB).

Nu prea înțeleg de ce există și ACS-ul acolo. Materialele nu aparțin
facultății.. nu cred că a fost caz în care cineva care a reprezentat
facultatea să producă materialele. În cel mai bun caz, Facultatea sau
Universitatea ar trebui trecute ca parteneri în organizare (că na,
folosim săli din Poli). Cam fiecare proiect a început să aibă o pagină
de sponsori sau parteneri, ar trebui incluse acolo siglele ACS/UPB.

De asemenea, cred ca este foarte important să avem clar specificate pe
materiale licențierea (de obicei e cc-nc-sa). Pe cdl.rosedu.org e o
pagină despre drepturi, dar alte site-uri nu par să conțină așaceva.

--
Alexandru Juncu