[rosedu-general] Echipă de fotbal

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Thu Oct 25 22:51:15 EEST 2012

Salut!

Am citit acum întregul regulament. Câteva articole importante sunt:

--------------------------------
2.1.4. Calitatea de jucatori in cadrul Sports Arena – Fotbal, Editia
2013, apartine
numai acelor persoane care detin in momentul inscrierii o relatie
contractuala de
prestari servicii de consultanta IT (contract de munca/ SRL/ PFA) pe
durata determinata
sau nedeterminata cu compania pe care o reprezinta. Nu este admisa
solicitarea de
inscriere a unui jucator care se regaseste deja in lotul unei alte echipe.

2.1.5. Certificarea relatiei contractuale de munca a fiecarui jucator
se realizeaza
numai prin intermediul adeverintei eliberate in acest scop de catre
compania pe care o
reprezinta.

5.1. Toate meciurile din cadrul Sports Arena – Fotbal, editia 2013 se vor
disputa in zilele de luni, marti, miercuri sau joi, intre orele 18:00
si 22:00 pe terenurile
unui club privat anuntat de organizatori.

Primele 2 articole menționate nu prea îmi plac. Voi discuta în cursul
zilei de mâine cu organizatorul pentru a vedea dacă avem dreptul să ne
înscriem.

Noi putem da adeverințe de apartenență la comunitatea ROSEdu?

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu