[rosedu-general] Echipă de fotbal

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Oct 25 21:45:12 EEST 2012

Ioan DEACONU <ioan.deaconu at cti.pub.ro> writes:
> Salut,
>
> Am fost participant anul trecut atat la cdl cat si webdev. si
> prezentator la workshop-ul de algoritmica. Ar parea interesant
> campionatul de fotbal, dar as vrea sa aflu mai multe informatii, cum
> ar fi, cand e campionatul, in ce zile s-ar juca, cate meciuri ar fi,
> si cel mai important, as putea participa ca membru rosedu, chiar daca
> am fost doar la cursurile mentionate mai sus ?

Gogule, cum adică "doar la cursurile". Ai fost la cursuri/workshop-uri,
ești pe această listă – ești parte a comunității. Ce crezi că e aici?
Masonerie?

Ia nu mai comenta și înscrie-te pe Doodle :-P Și pregătiți-vă ciubotele
și fundurile pentru momentul în care veți întâlni formidabila echipă a
ACS :-P