[rosedu-general] DefCamp2012 is here!

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Wed Oct 24 00:06:55 EEST 2012

2012/10/22 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> Am plăcerea să vă anunț că în toamna aceasta are loc la București, DefCamp! [1]
>
> Este o conferință hack-ish pe care am descoperit-o acum ceva timp.
> Anul trecut s-a desfășurat la Iași, însă anul acesta s-a mutat aici.
> Partea fun este că o să existe și o competiție de genul CTF.
>
> Biletele se cumpără de aici[2]. Eveniment pe feisbuc aici[3].
>
> [1] - http://defcamp.ro
> [2] - http://defcamp2012.eventbrite.com
> [3] - https://www.facebook.com/events/202862453181405/

Good news everyone! :)
Pentru cei care nu au cumpărat încă bilete (spre deosebire de mine sau
RD): cei de la DefCamp doresc să ofere o reducere de 20% pentru bilete
dacă "ROSEdu" aduce minim 10 persoane.

ROSEdu a primit un cupon care poate să fie folosit de 10 persoane la
achiziționare pentru a beneficia de reducerea de 20%. Cei doritori
sunt rugați să îmi dea un mail privat. (ca să pot face tracking). Eu o
să le dau codul cuponului în privat (doar ca să pot să îmi dau eu
seama când se termină, să mai cer).

Puteți da mail-ul și mai departe :)

Laura