[rosedu-general] Prezentare din culisele 4G

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Tue Oct 23 19:05:53 EEST 2012

Ca ixiot care mai are o vagă idee despre folosirea pronumelui personal în limba română, mi-e rușine de mailul ăsta. Dar prezentarea merită, Alexandra e o profesionistă; dacă vă interesează tehnologiile 4G și aveți timp să participați, nu vă veți pierde timpul.

Sorry de spam, pur și simplu nu m-am putut abține să nu răspund.
   Andrei