[rosedu-general] TEDxBucharest

Victor Carbune victor at rosedu.org
Mon Oct 22 22:54:42 EEST 2012

2012/10/22 Mariana Mărășoiu <mariana at rosedu.org>:
> Hi everyone!
>
> Am aflat recent că există conferințe TEDx și la noi în București [1],
> ceea ce mi se pare un lucru foarte fain. Următoarea conferință este
> vineri, 16 noiembrie, la Palatul Parlamentului. Înscrierile sunt
> deschise, prețul este de 100$, așa că m-am gândit să dau share la
> eveniment, poate există persoane doritoare. Consider eu că ar fi o
> experiență interesantă :-)
Foarte tare recomandarea!

Eu am participat ca voluntar acum 2 ani (implementasem timer-ul
speaker-ilor :P) - dacă este cineva care ar fi interesat să participe
ca voluntar, spuneți-mi, pot întreba mai departe. Evenimentul a fost
într-adevăr foarte reușit (și atunci nici măcar nu era în Palatul
Parlamentului)

Victor