[rosedu-general] Program de internship Google pentru studenții de anul 1

Mariana Mărășoiu mariana at rosedu.org
Sat Oct 20 17:13:11 EEST 2012

Salut,

Google EMEA organizează și anul acesta programul STEP (Summer Trainee
Engineering Program), de internshipuri pentru studenții de anul 1 din
facultățile de Computer Science și alte domenii conexe.

Pentru cei interesați, aici [1] este link-ul cu o descriere mai
detaliată a programului. Dacă aveți acces la liste și grupuri ale
studenților de anul 1, va rog dați share :-). Pentru ale întrebări și
neclarități, puteți să îmi dați mail mie, și eu le voi da mai departe
organizatorilor.

[1] http://www.google.com/intl/en/jobs/students/proscho/programs/emea/step/

Thanks,
Mariana