[rosedu-general] ROSEdu at TV

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sat Oct 6 22:45:56 EEST 2012

Hello!

Seara asta am participat, din partea ROSEdu, la o emisiune numita
Forum IT [0][1] într-o ediție unde s-a vorbit despre Open Source.

Nu este o emisiune extrem de tehnică, dar cred că a fost ok. A fost
difuzată azi la ora 18:30 (toata lumea era ocupată cu Hedgeho[tg] day,
așa că nu prea am zis nimănui) dar va fi și mâine la ora 12:30 în
reluare [2]. Challenge: găsiți cele două greșeli gramaticale pe care
știu ca le-am făcut... dacă sunt mai mult de două, nu vreau să știu
:(.

Cel ce mi-a propus să particip, mi-a zis că ar mai vrea să facă și
alte emisiuni pe teme Open Source, cam o dată la două luni. I-am
propus o posibilă emisiune unde să vorbim despre WoUSO, de exemplu. E
la stare de discuție, dar cine știe.

[0] http://forumit.ro/emisiunea.php
[1] http://tv-h.ro/forum-it/#.UHCHF1EyrtM
[2] http://tvh.2punct0.ro/live