[rosedu-general] [Call for help] Design pentru rollup

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Thu Oct 4 16:52:03 EEST 2012

Salutare!

Tot mergând la evenimente, ne-am dat seama că bannerul ROSEdu actual
nu este tocmai eficient. De cele mai multe ori nu găsim locul potrivit
în care să îl punem, sau un eventual loc în care s-ar putea agăta nu
este deloc vizibil în cadrul evenimentului.

Avem nevoie de un rollup[1].
O să mă ocup în următoarele 1-2 săptămâni de contactat firme și luat
oferte, până atunci avem nevoie de :
- idei de așezare (ce să conțină; cum să fie pozitionată sigla etc)
- ce mesaj să conțină (gen motto or smth)

și mai ales... avem nevoie de un voluntar care să se ocupe de design!
Din ce am citit pe net, imaginea trebuie să fie vectorială pentru că
trebuie să fie folosită la o rezoluție foarte mare.

Apreciem orice ajutor :) Întrebați în jur, poate aveți prieteni care
sunt dispuși să ne ajute.

[1] - http://www.google.ro/search?hl=en&q=rollup&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1366&bih=613&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=zJNtUOzAI4WHhQfa3ICwCw

Laura