[rosedu-general] Site-ul IT-Events.RO

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Nov 25 21:23:08 EET 2012

On 25 Nov 2012, at 21:09, Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com> wrote:

> Foarte tare!
>
> Știu că se vorbise despre asta la Programatica. Mi se pare o idee
> excelentă și un mod foarte bun prin care am putea să aflăm ce
> evenimente mai sunt și unde. Ceva centralizat.
>
> GG pentru inițiativă!
>
> Propun să existe un responsabil pentru actualizarea informaților pe
> acel site. Cine se oferă? :D
>
> Ca organizare internă, zic să facem un alias pe google apps pentru cei
> responsabili de a pushui informația acolo și să dăm mail-uri către
> adresa aia (așa cum sunt și apps și site)

Salut,

Mențin de ceva timp un site[1] care are intenție asemănătoare. Recunosc că nu l-am promovat suficient, lipsesc unele evenimente din el, și e concentrat doar pe București. Văd că it-events.ro are informații mai detaliate despre fiecare eveniment și are și prezență pe g+/fb; felicitări pentru muncă! :)

-- Alex

[1] http://lista.grep.ro/