[rosedu-general] Sesiune demo Intendo

Mariana Mărășoiu mariana at rosedu.org
Tue Nov 20 23:31:25 EET 2012

2012/11/15 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> [...]

Hello!

În urma discuțiilor cu cei de la Intendo, ei ne-au transmis că preferă
să facă demo-ul în intervalul 9:00 - 10:30. Din acest motiv am adăugat
la doodle [1] încă o coloană cu noul interval orar și vă rog să
completați dacă puteți să participați atunci sau nu. În cazul în care
sunt mulți care nu pot ajunge în intervalul respectiv, vom încerca să
discutăm să se țină demo-ul de la 10:00.

De asemenea, acesta este și un ping pentru ceilalți oameni de pe
listă: dacă doriți să participați și nu v-ați înscris încă, mai puteți
face asta trecându-vă pe doodle [1].

Revin cu un mail mâine seară legat de ora finală.

Mulțumesc!
Mariana