[rosedu-general] [Evening at the Opera] Bărbierul din Sevilia @ ONB, 19 decembrie

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Mon Nov 19 15:11:55 EET 2012

Hello,

Dacă v-ați plictisit de movie night-urile lui RD, am o propunere mai
exotică: o seară la Operă.

Mai exact, pe 19 decembrie, la ora 19, se pune în scenă o operă
celebră: Bărbierul din Sevilia [1]. Ca teaser, o bucată din ea apare
într-un episod clasic din Tom & Jerry [2]. :P
Prețurile biletelor variază între 10 și 50 de lei. Nu mai știu exact
cât am dat ultima dată pentru un loc ok poziționat, în jur de 20 de
lei cred.

Dacă e să ne adunăm, ar trebui să vă exprimați cam până la începutul
lunii viitoare pentru că biletele se vând foarte repede.

Aceastea fiind spuse: doodle! [3]

Tina

[1] http://onb.operanb.ro/en/calendar/eventdetail/172/-/il-barbiere-di-siviglia
[2] http://www.youtube.com/watch?v=z0VBlP19Z8M