[rosedu-general] Pagini mini comunități Facebook

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun Nov 18 12:17:18 EET 2012

2012/11/18 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> media.rosedu.org redirectează spre niște albume picasa (via google+).
> Alegerea pentru Google a fost făcută și nu Facebook din diverse
> motive: unele de licențiere (pozele uploadate pe Facebook aparțin,
> Facebook, aparent... sau cel puțin așa era la momentul acela), Google
> are o interfață mult mai prietenoasă de administrare a albumelor decât
> FB și, pe Google+ oameni care nu au cont pot avea o experiență
> similară cu cei care au cont pentru a vedea pozele, pe când pe FB te
> tot feacă să îți faci cont la fiecare pas (sau na, așa era când am pus
> [...]

Ultima oară când am folosit media.rosedu.org era o chestie super greu
de navigat, sigur nu era g+. Acum pare ok.

Problema ar fi că „marketingul” îl facem pe FB, pt că - să fim serioși
- nu prea e nimeni pe g+ (din publicul țintă). De aceea ar fi util să
aibă cumva acces rapid la poze din pagina de fb.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur