[rosedu-general] Pagini mini comunități Facebook

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Nov 18 11:14:50 EET 2012

Salutare!

Știu că s-a discutat și răsdiscutat acest subiect și că se ajunsese la
concluzia că o singură pagină cu ROSEdu e mai bună pentru că
înglobează tot, _dar_:

ROSEdu a început să crească. Destul de mulți. Sunt oameni interesați
doar de o parte din activități, iar posturile nu sunt destul de
focusate.

Avem o pagină dedicată pentru World of USO, acum una dedicată pentru
cursul de D'Android.
Cred că ar mai trebui să existe încă două pagini, și anume:
- pentru CDL community
- pentru WebDev community

Ce părere aveți? :)
Mă pot ocupa de creare și dat drepturi de admin celor in charge pentru
adăugare de content.

Spre exemplu, diversele albume cu poze ar putea fi postate pe paginile
respective și doar share-uite pe pagina principală cu ROSEdu.

Pentru celelalte activităti nu cred că este necesar să existe pagini
individuale. În jurul unui curs chiar se strâng comunități :)

Laura