[rosedu-general] Sesiune demo Intendo

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Nov 15 09:33:25 EET 2012

Mariana Mărășoiu <mariana at rosedu.org> writes:

> Un ultim ping :-). Dacă mai sunt oameni interesați, vă rog să vă
> înscrieți în doodle [2]. Pentru cei care s-au înscris, ne vedem mâine!

Salutare!

Îmi cer scuze, am avut o comunicare defectuoasă cu cei de la Intendo și
nu am avut timp să le comunic din timp ora și pot veni așa din
scurt. Vin cu rugămintea să amânăm pentru joia viitoare, 22 noiembrie
2012, demo-ul; vom folosi sala EG102 (Oracle). O să revin cu un e-mail
de la Ana Georgescu (de la Intendo) cu o scurtă descriere a demo-ului.

Mariana, să actualizezi tu, te rog, data și sala în Doodle. Alții,
please join in. E o experiență utilă și merită să vedeți ce înseamnă
niște cursuri pe latură soft.

Îmi pare rău încă o dată de anunțul tardiv. Sper că nu am încurcat pe
foarte mulți. O să trimit și niște SMS-uri către cei al căror număr de
telefon îl am.