[rosedu-general] Colaborare Construcții

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Thu Nov 8 14:39:10 EET 2012

Hello,

Am fost ieri, împreună cu Laura și Mihai Bi, la Institutul Tehnic de
Construcții, unde am discutat cu reprezentanți ai Facultății de
Automatică și Informatică Aplicată.

Cu ajutorul lui Răzvan Sandu, căruia îi mulțumim și pentru legătura de
contact, vor organiza miercuri, în timpul cursului de Sisteme de
Operare un Linux Install Fest, la care vom participa și noi. Așa că,
cine este disponibl and willing to help în timpul zilei de miercuri,
doodle is here [1] :). Va trebui să ajungem acolo la ora 15:00, deci
probabil vom pleca din Poli în jur de 13:30 (din proprie experiență
durează destul drumul). Vă rog să completați până cel târziu duminică
seara.

Este o foarte bună ocazie pentru a cunoaște colectivul de acolo și
pentru a vedea cum am putea colabora pe viitor. Deasemenea, vom avea o
prezentare scurtă despre activitățiile noastre.

[1] http://doodle.com/yyaumueqfhr5harn

Sorina