[rosedu-general] Hack Day - mai departe

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Sat Mar 31 21:22:15 EEST 2012

În data de 31 martie 2012, 20:25, Adrian Scoica
<adrian.scoica at gmail.com> a scris:

> Poate acum da, dar pe termen lung este vorba despre lipsa unei
> consecvente intre editii, plus raritatea evenimentelor. Marea
> majoritate a oamenilor care termina CDL isi doresc sa lucreze in
> acelasi stil si mai departe, dar pe cont propriu "se pierd", sau nu se
> motiveaza suficient. Practic din gama noastra de activitati, nu se
> regaseste nimic care sa se adreseze specific studentilor cu
> cunostiinte la nivelul post-CDL in general, si celor de anii 2 si 3 in
> particular.
>
> Este o problema pe care Mihai Bivol a semnalat-o deja si despre care a
> [...]

Mă gândeam că pentru a pune mai bine la punct Buffalo (Nu va rămâne
numele ăsta, probil va fi ceva care să aibă dev în nume.. BuffDev..
dunno) va trebui să am o discuție cu Alex at some point. Momentan sunt
puțin ocupat, dar după Paște cred că ar fi cazul ca niște discuții mai
productive pentru ideea de BuffDev să se întâmple. Parte din probleme
au fost deja broken down și se cunosc deja. Cel mai bine ar trebui să
ne strângem (cei interesați) undeva bere/facultate/ambele și să
discutăm mai bine despre structurarea evenimentelor de dev ce se vor
întâmpla toamna viitoare.

Cred că o întâlnire între cei care se ocupă / s-au ocupat de
evenimentele de dev de până acum (HackDay + CDL + WebDev (nu știu dacă
este propus și pentru toamnă)) ar putea produce o imagine generală
despre modul în care sunt structurate evenimentele de dev acum, ce
lipsuri au, cum pot fi îmbunătățite și completate (aici venind vorba
efectiv de BuffDev). Totodată se pot defini și niște scopuri pentru
anul următor, astfel ca la finalul semestrului să putem evalua exact
ce s-a întâmplat și dacă direcția în care am plecat este una bună sau
nu.

Mihai