[rosedu-general] Fwd: [rosedu-admins] Comunicarea in ROSEdu

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Mar 28 23:48:49 EEST 2012

2012/3/28 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Da, uneori pentru a merge înainte, trebuie să faci un pas înapoi.

> Se pot dezabona, cu toate că dacă ești pe members și nu te interesează
> discuțiile de organizare, ai o problemă.

> Da, pentru ca să știm unii de alți; responsabilii nu postează status
> updates, astfel comunitatea este fragmentată în bisericuțe numite
> proiecte.

> Dacă ai fi urmărit cu atenție acest thread, ai fi avut răspunsul la
> întrebări din argumentele mele și ale celorlalți. Simt că vrei doar să
> întreții un flame, motiv pentru care nu am să-ți mai răspund la
> [...]

1) Mi-ai dat răspunsurile fix ca un politician... ai răspuns la
altceva ca să miști focusul de pe pe întrebare
2) Unde am folosit 'noi' ca ceva ce vreau eu să fac?
3) Mi se pare urât din partea ta să îmi zici că tot ce vreau este să
pornesc un flame... se numește exprimare liberă (și am făcut-o
obiectiv și cu argumente)... nu ar trebui să îți fie frică de faptul
că altcineva nu îți împarte părerile tale...