[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Tue Mar 27 17:57:12 EEST 2012

> Daniel Rosner, cu care lucrez la Robochallenge, a zis că la vară ar
> vrea să facă o școală de vară a EAP [1] în care vrea să facă niște
> workshopuri de construire/proiectare roboți, iar cei interesați
> participă la acestea și la proiectarea efectivă, cu scopul de a
> realiza roboți cât mai buni pentru concursul de anul viitor. Deci
> ROSEdu s-ar putea implica la organizare chiar din această vară!

Sunt la curent de asta și știu că deja ROSEdu s-a implicat oarecum
printr-o aplicație comună la grantul Google care va finanța acest
proiect.

> Dacă vrei, în vreo sâmbătă înainte/în timpul/după webdev să îți fac un
> rezumat a ceea ce s-a realizat în acest semestru pentru concurs, în
> cadrul EAP și ce vor oamenii de pe acolo să facă mai departe. Și dacă
> e nevoie de ceva ajutor pe la organizare evenimente, vorbit cu oameni,
> mă poți căuta.

Atunci cred că vrei să urmărești acest thread ;)

> Cum a zis și Laura targetul ar trebui să fie _orice_ student pasionat
> de hardware și nu că e anul 2 sau 3 și trebuie să învețe la EEA, ED,
> AD, PM sau ce o mai fi ...

Da, doar spuneam din perspectiva discuției pe care-o avem legată de un
eveniment pentru anul 2, semestrul 1. Sunt de-acord că înscrierile
trebuie să fie libere, dar spuneam că ar intra perfect în special în
acea nișă.

@RD: poate n-am fost clar, dar când ziceam ca întâlnirea să fie cu
"toți" mă refream la toți cei interesați din ROSEdu, care presupun că
vor fi cu mult mai puțin de _toți_. În orice caz, sunt total de acord
că trebuie să fie un număr mic de oameni care să meargă la
brainstormingul inițial. Vedem unde putem ajunge de-acolo și dezbatem
după aia ideile cu comunitatea.