[rosedu-general] Site nou ROSEdu, fost: Re: [site] Vizibilitate activitati in site

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Mar 26 19:35:44 EEST 2012

Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> writes:
> Ok. Voi oferi mentorship responsabilului.

Super! Mentorship este ceea ce trebuie să facem. MM, ai knowledge foarte
bun legat de Jekyll și cred că e cea mai bună soluție mentorship pe
asta.

Tu oricum te ocupi de Techblog și acolo trebuie făcute lucruri. Cred că
excelent ca altcineva să preia un task în același spectru.

> voi dirija timpul eliberat spre alte activități, if any.

MM, care timp eliberat? :-) Până acum nu aveai timpul ăsta – a apărut
când a venit ideea site-ului :-) Nu aveai timp, a apărut site-ul, ți-ai
făcut timp și acum ai timp liber. Păi cred că știu cum să-ți faci timp
liber: te punem să faci 5000 de task-uri și o oră mai târziu îți spunem
să nu le mai faci. Îți dai seama cât timp liber? :-)

Acum serios, există multe activități în care ești implicat. Ocupă-te cum
trebuie de ele. Cel mai important, în postura ta, care știi și faci
multe, este să transmiți skill-urile și knowledge-ul altora. That's what
coaching/mentorship is about, that's what you should do. Nu te mai gândi
"Oare e bine să fac eu asta? Cum aș face eu asta?" ci "Cu cine să
discut ca să se ocupe de asta? Ce trebuie să-i transmit ca să se ocupe
bine de asta?".